دبير حزب موتلفه اسلامي در استان سيستان و بلوچستان در نشست خبري با موضوع انتخابات گفت: با وجودي كه احزاب مي توانند نقش آفريني موثر و مفيدي در ابعاد مختلف جامعه داشته باشند متاسفانه بهاي لازم به فعاليتهاي سياسي - حزبي در ايران داده نمي شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، غلام محمد طاهري افزود: احزاب ضربه گير نظام هستند و اگر احزاب قوي و نقش آفرين در كشور داشتيم در انتخابات سال ۸۸ و وقايع بعد از آن نيازي به سپر شدن سينه رهبري نظام و هزينه شدن از ايشان نبود.

وي بيان داشت: همانطور كه در گذشته از نظرات كارشناسان و نخبگان كشور كمتر استفاده شد، احزاب سياسي نيز به بازي گرفته نشدند و متاسفانه اعتماد و اعتقادي به آنان وجود ندارد.

وي با اشاره به انتخابات اخير رياست جمهوري و شوراها بیان کرد: دولت صداقت و سلامت خود را در انتخابات نشان داد و با فراهم سازي بستر كار كه به مشاركت بالاي عمومي منجر شد زحمت زيادي كشيد و اين تلاش جاي تقدير و تشكر دارد.

وي با بيان اينكه حضور بالاي مردم در انتخابات تضمين كننده اقتدار نظام طي چند سال آينده بود، گفت: اصلاحات به معناي دوم خردادي آن پيروز انتخابات اخير نبود، مردم به گفتمان جديدي براي اداره بهتر جامعه راي دادند.

دبير حزب موتلفه اسلامي سيستان و بلوچستان ادامه داد: رفع مشكلات اقتصادي بايد در اولويت كار دولت جديد قرار گيرد كه البته اين موضوع با سياست خارجي گره خورده است./س

برچسب ها: احزاب ، بها ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.