رئیس مرکز فنی‎وحرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: کلاس‌ رایانه کار ICDL از مرداد ماه جاری در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود آغاز می‌شود. خبرگزاری فارس: برگزاری کلاس‌ رایانه کار در فنی و حرفه‌ای ایجرود

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمد حسین پیری به برنامه‌های تابستان فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس رایانه کار ICDL درجه یک در 27 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود.

وی پایان دوره این کلاس را 31 شهریور ماه جاری اعلام و تصریح کرد: کلاس رایانه کار ICDL درجه یک در نوبت صبح برای مردان در حلب برگزار می‌شود.

رئیس مرکز فنی‎و حرفه‌ای شهرستان ایجرود از برگزاری کلاس کار ور فتوشاپ برای مردان خبر داد و گفت: این کلاس در تاریخ 30 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس کارور فتوشاپ در 26 مرداد ماه جاری در نوبت صبح در حلب اجرا می‌شود.

پیری با بیان اینکه کلاس روبان دوزی در پنجم شهریور ماه جاری آغاز می‌شود، تصریح کرد: پایان دوره این کلاس در 21 مهر ماه جاری خواهد بود.

وی اضافه کرد: این کلاس به صورت یکسره برای بانوان در اوچ تپه اجرا می‌شود.

رئیس مرکز فنی‎و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه کلاس نازک دوز زنانه در هفتم خرداد ماه جاری آغاز شده است، تصریح کرد: پایان دوره این کلاس در 19 شهریور ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: این کلاس به صورت یکسره برای بانوان در سعید آباد در حال اجرا است.

پیری به برگزاری کلاس پرورش دهنده قارچ دکمه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: زمان برگزاری این کلاس 11 تیر ماه جاری است.

وی پایان دوره کلاس پرورش دهنده قارچ دکمه‌ای را 10 شهریور ماه اعلام کرد و گفت: این کلاس در نوبت صبح برای مردان در احمد کندی اجرا می‌شود.

رئیس مرکز فنی‎و حرفه‌ای شهرستان ایجرود همچنین از برگزاری کلاس پرورش دهنده قارچ دکمه‌ای در گلابر خبر داد و اظهار کرد: این کلاس از 12 خرداد ماه جاری آغاز شده و تا 12 مرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این کلاس در نوبت عصر برای بانوان در حال اجرا است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.