زن ملی پوش راکت بدست معلول کشورمان اظهار داشت: تجربه زیادی را در عرصه بین المللی دراختیار دارم و با مسئولیت پذيري و با توجه به این که هنوز کسی جایگزین من نشده قصد کناره گیری از بازیکنی را ندارم.

فروغ بختیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: درحال حاضر علی رغم نداشتن مسابقه تمرینات خود را به صورت منظم و مداوم پیگیری می کنم چرا که همچنان درصدد کسب مقام و مدال در عرصه های بین المللی هستم و از بازیکنی خود کناره گیری نخواهم کرد.

وی افزود: متأسفانه موفق به کسب سهمیه و حضور در پاراالمپیک 2012 لندن نشدم اما امیدوارم مسئولین از زحمات من ، مربی و افراد دیگر که باعث مدال آوری من در سنوات گذشته و در دیگر میادین بین المللی نشه را چشم پوشی نکنند.

بختیاری ادامه داد: از آن جا که مطمئناً کسب تجربه در گرو حضور در رقابتهای برون مرزی است امیدواریم مسئولین با برگزاری مسابقات بروم مرزی و اعزام های متعدد زمینه را برای کسب تجربه فراهم سازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال باید ابعاد رشد معلولین چه در زمینه ورزش و چه در زمینه های آموزشی و فرهنگی را بیشتر کرد واقعاً هر جایی که به معلولین فرصت داده شده است نشان داده اند که می توانند بهترین ها باشند و امیدواریم در تمام زمینه ها به معلولان فرصت داده شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار