رضا
کشاورز در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر
گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 587 فقره پیام به سامانه ارسال شده که این
تعداد پیام نسبت به سال گذشته 3 درصد افزایش داشته وهمچنین از این تعداد
پیام 82 درصد مربوط به انتقاد و شکایات و 18 درصد پیشنهاد و تقدیر و تشکر
بوده است.
وی در ادامه افزود: ناحیه یک، 125 پیام و ناحیه 2، 112 پیام وناحیه 3، 90 پیام را در بر داشته اند.
وی در ادامه تصریح کرد: معاونت حمل و نقل ترافیک 85 پیام به خود اختصاص داده است.
وی
در خصوص بیشترین مصادیق پیام ها خاطر نشان کرد: نظافت شهر 96 پیام و
عملکرد رانندگان حمل و نقل ترافیک 38 پیام، لکه گیری و آسفالت 36 پیام، و
سد معبر 31 ، تأخیر و کمبود حمل و نقل عمومی 25 پیام، انهار و جداول 22
پیام و تعیین و نظارت بر دریافت هزینه های حمل و نقل عمومی 11 پیام بوده
است. /ف