"مسئول بسیج دانشگاه علوم حدیث و قرآن شهر ری" گفت: دولت بدون انتقادات و پیشنهادات سازنده قادر به پیشرفت نخواهد بود، لذا قشر‌های دانشگاهی با حمایت‌ها و انتقادات صحیح و به موقع دولت یازدهم را همراهی خواهد کرد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر اینکه خلق حماسه سیاسی توسط مردم، برنامه‌ریزی دشمنان نظام را برهم زده است، اظهار داشت: تشکل‌های دانشجویی در پیروی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از دولت یازدهم، امروز رئیس‌جمهور منتخب را در تمام جهات یاری خواهد داد تا کشور در جهت سازندگی و پیشرفت پیش برود.
 
وی با اشاره به اینکه دولت بدون انتقادات و پیشنهادات سازنده قادر به پیشرفت نخواهد بود، تصریح کرد: با تکیه بر سخن شهید چمران مبنی بر اینکه کسانی که مرا انتقاد کنند مرا بیدار ساخته‌اند، لذا قشر‌های دانشگاهی نیز با حمایت‌ها و انتقادات صحیح و به موقع، دولت یازدهم که دارای شعار تبدیل رقابت‌ها به رفاقت‌هاست را همراهی خواهند کرد.
 
این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه اگر امروز دانشجو سیاست‌زده و نسبت به مسائل کشور بی‌تفاوت باشد، فردا قادر به ورود در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی نخواهد بود، افزود: متأسفانه در دولت‌های گذشته آن‌طور که شایسته دانشگاهیان بود با آنان برخورد نشد، اما رئیس‌جمهور منتخب با برقراری ارتباط میان دولت و تشکل‌های دانشجویی علاوه بر هدایت و آماده‌سازی آنان برای جامعه علمی و عملی، از حضور دانشگاهیان در کنار خود نیز استفاده بهینه خواهد برد.
 
مسئول بسیج دانشگاه علوم حدیث و قرآن شهر ری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شعارهای انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین "حسن روحانی" مبنی بر اعتدال و ایجاد یک دولت فراجناحی، مسلما کشور در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی پیشرفت گسترده‌ای خواهد داشت که این امر موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار