قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قم گفت: اعلام همکاری نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رئیس جمهور منتخب نشان دهنده تکامل سیاسی و اخلاقی در عرصه انتخابات است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام محمد حسن ذاکری در قم اظهار داشت: نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران طی این چند سال که از بهار انقلاب می‌گذرد، در انتخاب‌های متعدد نشان داده است که حافظ و پاسدار آرای مردم است.
وی افزود: ما شاهد این هستیم که مجری انتخابات از دل این دولت‌ها بیرون آمده و بر انتخابات نظارت می‌کند در این میان گروهی برنده انتخابات می‌شوند که از نظر تفکر و روش سیاسی مخالف جریان سر کار هستند و این نیز علامت روشنی در صحت و سلامت انتخابات است.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قم ادامه داد: باید اصول و قواعد بازی سیاسی را رعایت کنیم یعنی وقتی ما در یک رقابت سیاسی قرار می‌گیریم در عرصه انتخابات کشور و جریان‌های مختلف سیاسی آرا و افکار خودشان و برنامه‌هایشان را در معرض انتخاب مردم می‌گذارند باید قواعد این بازی را هم رعایت کنند وقتی که مردم آنها را نخواستند و انتخاب نکردند به رأی و نظر مردم تمکین کنند و این نشانه عقل سیاسی آنها است./س
برچسب ها: قم ، اعلام ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.