قهرمان صاحب نام دو ومیدانی قم با بدرقه مسئولان و علاقمندان رشته ورزشی دو ومیدانی استان قم همراه با سایر ملی پوشان راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، برای حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی مردان و زنان آسیا، کاروان تیم ملی دو ومیدانی کشورمان در دو مرحله راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود و ملی پوش دو و میدانی قم در گروه اول اعزامی به این رقابت‌ها قرار داشت.
تعدادی از ملی پوشان دو ومیدانی کشورمان بامداد امروز یکشنبه نهم تیر ماه تهران را از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد کشور هندوستان و شهر پونای این کشور ترک کردند و گروه دیگر نیز روز یازدهم تیر ماه به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در گروه نخست اعزامی تیم ملی دو ومیدانی کشورمان برای حضور در رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی آسیا به کشور هند، محمدمحسن ربانی قهرمان صاحب نام و سرشناس دو ومیدانی استان قم در رشته پرش با نیزه نیز حضور داشت و با امید به کسب دومین طلای آسیا راهی جدال با حریفان مطرح آسیایی شد.
بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو ومیدانی، حسن تفتیان و رضا قاسمی در ماده 100 و 200 متر، هادی سپهرزاد و عبدالجلیل توماج در ده‌گانه، محسن ربانی در پرش با نیزه، سجاد هاشمی و احسان طهماسبی در 400 متر، علیرضا مهر صفوتی در پرتاب وزنه و مریم طوسی در دوی 100 و 200 متر گروه نخست اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بودند که بامداد امروز یکشنبه نهم تیرماه عازم هند شدند./س
برچسب ها: قم ، ربانی ، هندوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.