سرویس دهندگان خارجی زمانی که سرعت انتقال، دریافت و ارسال از یک عدد مشخص در ثانیه بالاتر رود سرویس دهنده ناشناس را برای چند دقیقه بلاک يا مسدود می کنند.

 سلمان افشار، مدیر گروه سرویس های چاپار با اشاره به اینکه سرویس پست الکترونیک چاپار به لحاظ فنی مشکلی نداشته و حتی پارامترهای آن برای استفاده از کاربران بهینه تر شده است به خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: رتبه بندی چاپار در الکسا بروی 200 آمده که این عدد رشد استفاده را نشان می دهد و افزایش تعداد کاربران در آن سرویس دهنده داخلی موجب بالا رفتن سرعت ارسال و دریافت اطلاعات در ثانیه می شود.

 وی با بیان اینکه سرویس دهندگان خارجی چنانچه میزان ارسال و دریافت از یک دامنه خاص را بیش از فرم مشخص شده و در یک ثانیه مشاهده  کنند آن دامنه را مسدود می کنند اظهار داشت:
در حال حاضر مشکلی از سوی ایمیل چاپار برای کاربران وجود ندارد و اگر در ارسال ایمیل به سرویس دهندگان خارجی برای دقایقی با مشکلاتی مواجه هستند و مربوط به سرویس دهنده خارجی است که هنوز چاپار را به عنوان یک سرویس دهنده قبول نداشته و تعداد بالای ارسال و دریافت ها را در آن اسپم می داند.

وی یاد آور شد: برای حل و فصل این معضل نیازمند روابط خارجی مناسب با کشور ها هستیم تا قوانینی وضع شده  و سرویس دهنده های داخلی نیز به آنها شناسایی شود./ح
برچسب ها: چاپار ، اینترنت ، کاربران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار