در حال حاضر مراحل تولید انبوه رانا هاچ بک در حال انجام است و این محصول تا پایان امسال به بازار عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،طراحي و توليد رانا سبب ايجاد پلتفرم جديدي شده كه مي تواند محور توسعه و ارايه محصولات جديد ايران خودرو باشد.

هم اكنون طراحي، ساخت و توليد بدنه، موتور و سيستم هاي برق و الكتريكي رانا كاملا مستقل و تحت مالكيت ايران خودرو است و سرمايه گذاري كلاني براي توليدسيستم هاي برقي و مالتي پلكس 206 صرف شده كه با توسعه آن در محصول رانا نيز از اين سيستم بهره برداري مي شود.

رانا خودرويي در كلاس B و C است و با توجه به ويژگي هاي فني مي تواند پايه اي براي توليد محصولات جديد در اين كلاس باشد.

بر همین اساس ،توليد راناي هاچ بك و راناي لوكس و همچنین رانا با موتور سري EF و گيربكس اتوماتيك از جمله محصولاتي است كه به زودي به بازار عرضه خواهد شد.

برهمین اساس عبدالله بابایی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عرضه خودروی رانای هاچ بک به بازار تا پایان امسال صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مراحل تولید انبوه رانا هاچ بک در حال انجام است و با تامین قطعات مورد نیاز تولید انبوه این محصول تا پایان سال تکمیل می شود.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان کرد:‌ رانا هاچ بک با تجهیزات آپشن کامل‌تری از رانای فعلی تولید خواهد شد.

بابایی درباره قیمت عرضه این محصول، اظهار کرد: قیمت رانا هاچ بک براساس شرایط روز بازار تعیین می‌شود به گونه ای که نرخ این خودرو در حدود قیمت روز رانا معمولی به اضافه هزینه‌های آپشن آن خواهد بود.

وی در خصوص تیراژ تولید این محصول گفت: در حال حاضر میزان تیراژ مشخصی برای تولید در نظر گرفته نشده و با توجه به درخواست خرید و نیاز بازار در همان زمان مشخص خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: استاندارد آلایندگی رانا هاچ بک نیز یورو 4 بوده و قیمت آن با توجه به این موضوع تعیین خواهد شد.

لازم به ذکر است هم اکنون، محصول رانا در بازار آزاد با قیمت حدود 32 میلیون خرید و فروش می شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: رانا ، تولید ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار