شرکت ايران خودرو با توجه به نياز مشتريان به خودروهاي خانواده 206 ، با جديت تمام به توليد اين خودرو ادامه مي دهد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از ايکوپرس ، حسين نجاري قائم مقام مدير عامل ايران خودرو درتوليد با بيان اين مطلب و با اشاره به شايعاتي که در مورد توليد اين محصول مطرح شده است ، تاکيد کرد: برنامه توليد مدل هاي مختلف خانواده 206 از جمله 206 اس دي فول آپشن و دستي و 206 تيپ 2 در دستور کار است.

وي به مشتريان و علاقه مندان 206 اطمينان داد که هيچ نگراني در مورد عرضه اين خودرو نداشته باشند و افزود: ايران خودرو موفق شده است 90 درصد در توليد اين محصول خودکفا شود و فعاليت هاي مجدانه اي را با همکاري قطعه سازان داخلي آغاز کرده است ، تا قطعاتي که پيشتر از خارج وارد مي شد، در ايران توليد شود.

قائم مقام مدير عامل ايران خودرو ، بررسي هاي فني و مهندسي انجام شده در اين خصوص را بسيارخوب توصيف کرد و گفت: شرکت هاي قطعه سازي با برخورداري از توان بالا در طراحي و توليد قطعات حساس، آمادگي خود را براي توليد 10 درصد باقي مانده اعلام کردند .

نجاري با اشاره به روند فزاينده تمايل مردم براي استفاده از خودروهاي خانواده 206، گفت: ايران خودرو برنامه دارد تا در کنار توليد رانا، به توليد خانواده 206 نيز مبادرت کند و همه سازکارهاي مورد نياز را در اين خصوص در اختيار دارد.

وي خودرو 206 اس دي را دستاورد مهندسان ايران خودرو بيان و تاکيد کرد: توليد اين محصول براي بازارهاي داخل و خارج براي ايران خودرو از اهميت ويژه برخوردار است.

اين مقام تصريح کرد: ايران خودرو مصمم است در زمينه توليد خودرو بي نياز به منابع خارجي باشد و براي خودکفايي از توان داخلي نهايت بهره را خواهد گرفت./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار