بانوی قمی به عنوان الگوی اخلاق از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که در طول سال اعزام‌های مختلف توسط هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم به مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور انجام می‌شود، دارت نیز با برخورداری از بازیکنان زن و مرد مستعد و مدعی همواره از رشته‌های مقام آور برای ورزش قم بوده و اکنون به غیر از کسب مقام، عنوان اخلاق کشور را برای ورزش قم توسط یکی از بانوان این رشته به ارمغان آورده است.

این بانوی نمونه اخلاق ورزش کشور از استان قم مریم داوودی ورزشکار موفق قمی در رشته ورزشی دارت است که در بحث فنی یکی از بانوان ورزشکار موفق قم محسوب می‌شود و اکنون به عنوان ورزشکار اخلاق کشور انتخاب شده است.

این در حالی است که همایش پایان فصل انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان با حضور خانواده این رشته ورزشی و همچنین مسئولان فدراسیون برگزار شد و طی آن برترین‌های دارت کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی در این مراسم از تمامی هیئت‌های انجمن‌های ورزشی سراسر کشور و همچنین مربیان، داوران، بازیکنان و ... که در طول این یکسال زحمات فراوانی برای ارتقای دارت کشور متحمل شده‌اند، تقدیر کرد.

در این مراسم لوح‌های تقدیر مربوط به فصل قبل مسابقات دارت کشور در حالی به نفرات برگزیده اهدا شد که در انتخاب بازیکن اخلاق زن مربوط به این فصل از مریم داوودی از انجمن هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تقدیر شد./س

برچسب ها: قم ، الگوی ، اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.