کاراته کاهای قمی با پشت سر گذاشتن تمرینات مستمر و فشرده برای کسب موفقیت در مسابقات سبک های کاراته کشور برابر حریفان به روی تاتامی می روند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، به سبب فعالیت باشگاه های متعدد در رشته ورزشی کاراته در استان قم، قم همواره به عنوان مهد کاراته در کشور شناخته می شود و نگاهی به موفقیت های کاراته کشورمان در میادین مهم برون مرزی در سال های اخیر و نقش تاثیر گذار کاراته کاهای مستعد و توانمند قمی در توفیقات تیم های ملی بیانگر این موضوع است.

علاوه بر باشگاه هایی که در بخش کنترلی این رشته ورزشی یعنی بخشی که در کشور در قالب رقابت های لیگ و قهرمانی کشور انجام می شود و تیم ملی کشورمان نیز در رده های سنی مختلف قرار است در مسابقات آسیایی سال جاری در امارات شرکت کند، در سبک ها نیز کاراته قم توانمند و پرقدرت است.

کاراته کاهای قمی از مدت ها قبل تمرینات خود را آغاز کرده اند تا به محض شروع فصل تابستان و فرارسیدن تیر ماه در چندین رقابت سبکی کاراته قهرمانی مردان و بانوان کشور با حریفان خود در تلاش برای کسب مدال به رقابت بپردازند.

بر این اساس سبک شیتوریو شوکوکای یونیون در نظر دارد چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور خود را سیزدهم و چهاردهم تیر ماه در باشگاه پیام در بخش آقایان برگزار کند در حالی که آزمون دان یک تا شش آقایان این سبک هم چهاردهم و پانزدهم تیر ماه با حضور استاد سریل مدرس جهانی سبک در باشگاه پیام به انجام خواهد رسید.

مسابقات قهرمانی کشور بانوان سبک شوتوکان ریو بوکای روز چهاردهم تیر ماه در سالن طالقانی استان لرستان برگزار خواهد شد و سبک شیتوریو شوبوکان در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور آقایان خود را در استان گیلان و بانوان را در تهران سیزدهم و چهاردهم تیر ماه برگزار کند./س

برچسب ها: قم ، کاراته ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.