دمای هوا در نوار شمالی کشور طی امروز و فردا کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز"پنجشنبه 6 تیرماه 92"براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی  طی امروز  در شرق استان خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی و فردا در برخی نقاط استان خراسان رضوی ، ارتفاعات البرز مرکزی و نیمه جنوبی استان سیستان و بلوچستان بارش موقتی باران گاهی با وزش باد و رعدو برق رخ می دهد.
پیش بینی می شود که از بعدازظهر امروز و اوایل شب بارش در شرق خراسان شمالی و شمال غرب  خراسان رضوی از شدت بیشتری برخوردار است  و تا پایان امروز سرعت وزش باد در جنوب سمنان و شرق کشور افزایش می یابد که می تواند سبب گردو خاک و کاهش کیفیت هوا در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب سمنان، شمال اصفهان، قم و شمال یزد گردد و طی این مدت خلیج فارس نیز مواج است.


گفتنی است، از اواخر امروز و طی فردا شرایط برای بارش باران با رعدو برق در شرق دریای خزر شامل استان های گلستان و خراسان شمالی نیز فراهم است  وهمچنین دمای هوا در نوار شمالی کشور طی امروز و فردا کاهش می یابد.
لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز در ادامه وقت امروز،کمی ابری و در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات  پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 34 درجه و درکمترین حالت به 21 درجه بالای صفر خواهد رسید.
برچسب ها: باران ، رگبار ، کاهش دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار