از اواخر امروز و طی فردا شرایط برای بارش باران با رعدو برق در شرق دریای خزر شامل استان های گلستان و خراسان شمالی نیز فراهم است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز"چهار شنبه 5 تیرماه 92" بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که از اواخر امروز و طی فردا شرایط برای بارش باران با رعدو برق در شرق دریای خزر شامل استان های گلستان و خراسان شمالی نیز فراهم است.

براساس این گزارش،  در دو روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط شمال غرب، سواحل شمالی و شمال شرق رگبار و رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود و همچنین از امروز تا روز جمعه غرب خلیج فارس به سبب وزش باد مواج است.


شایان ذکر است، شدت بارش فردا و در شمال استان خراسان رضوی است و همچنین طی امروز و فردا نیز همین شرایط را در جنوب شرق کشور خواهیم داشت و وزش باد در شمال شرق کشور شدید خواهد بود.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز در ادامه وقت امروز،صاف و در پاره ای نقاط غبار محلی و گاهی وزش باد  پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 37 درجه و درکمترین حالت به 22 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، رعدو برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار