نشست مسئولان دفاتر ادبیات پایداری حوزه های هنری کشور درزنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رییس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه این برنامه چهارمین نشست سراسری مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه های هنری مراکز استانها می باشد،گفت: این نشست با حضور مسئولان و اساتید دانشگاه در محل سالن شهید آوینی حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود.

اسماعیلی افزود: در نشست مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه های هنری کشور چگونگی تنظیم و تدوین خاطرات شفاهی به همراه جلسه پرسش و پاسخ و نقد آثار تولید شده در استان ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی بررسی سبک و سیاق پژوهشی در کتاب های تاریخ شفاهی و شیوه نامه برگزاری شب های خاطره را نیز از دیگر موضوعات این نشست برشمرد و ادامه داد: ثبت علمی و مستدل خاطرات و تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس با انطباق بر استانداردهای موجود در این عرصه یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست است.

رییس حوزه هنری استان زنجان هدف از برپایی این همایش را بالا بردن سطح علمی نویسندگان و مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه های هنری کشور ذکرو خاطر نشان کرد: نشست مسئولان دفاتر مطالعات و ادبیات پایداری تا کنون در استان های تهران، اصفهان و مازندران برگزار شده است و چهارمین نشست نیز ازنهم تیرماه به مدت سه روز در زنجان برگزار خواهدشد./س

برچسب ها: نشست ، هنری ، کشور ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.