معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون یک هزار و 107 واحد به بانک های عامل معرفی شده اند که از این میزان 287 واحد موفق به دریافت تسهیلات نوسازی شده اند.

مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: از ابتدای سال گذشته یک هزار و461 واحد تسهیلات نوسازی به واحد های مسکونی در سطح استان آذر بایجان غربی اختصاص یافته است.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در ادامه افزود: تا کنون 4 هزار و 350 واحد مسکونی در محدوده بافت فرسوده استان آذربایجان غربی به بهره برداری و افتتاح رسیده است.

کیان پور در ادامه اظهار داشت: ساخت پروژه میدانگاهی طرح میدان امام خمینی(ره) را نقطه عطفی در بهسازی و نوسازی در بافت فرسوده شهر ارومیه است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه پروژه میدانگاهی طرح میدان امام خمینی با زیر بنایی  در حدود 7000 متربع شامل محوطه سازی و فضای سبز است، گفت: که در جهت ساخت این پروژه 70 میلیارد ريال اعتبار هزینه  شده است.

وی بازگشایی معابر و محورهای دسترسی دراین میدان را مثبت ارزیابی کرد، افزود: با بازگشایی محورهای اصلی و فرعی در میدان علاوه بر تسهیل نمودن ترافیک در این منطقه به یکی از مراکز مهم اجتماعی و اقتصادی مردم شهر ارومیه نیز  تبدیل خواهد شد.

کیان پور در ادامه اظهار داشت: ساخت پروژه نارون به عنوان دیگر اقدامات انجام شده دربافت فرسوده شهرارومیه به شمار می رود.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران خاطر نشان کرد: پروژه نارون با حدود مساحت 8000 مترمربع شامل 132 واحد تجاری و اداری به عنوان یکی از پروژه الگو مهم نوسازی در بافت فرسوده شهر ارومیه به شمار می رود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن ، نوسازی ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار