عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه گروه اخوان المسلمین باید مرزبندی شفافی با تکفیری‌های سلفی داشته باشد،‌ گفت: جنایت‌های گروه‌های تکفیری و سلفی ضربه‌‌ای برای بیداری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به کشته شدن چهار تن از شیعیان در نیمه شعبان در کشور مصر، با محکوم کردن این اقدام عناصر سلفی و وهابی اظهار داشت: شیعیان در طول تاریخ به مظلومیت، حقانیت، استواری و مقاومت در مسیر اسلام ناب محمدی و اهل‌بیت(ع) شناخته شده‌اند.

وی تصریح کرد: شهادت یکی از ارکان مهم اصول شیعه است که با این خون‌ریزی‌ها ارزش شیعه کم نمی‌شود بلکه در دنیا مظلومیت خود را نشان می‌دهد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مظلومیت‌های شیعه در طول تاریخ سبب شکوفایی و رشد آن شده است، اضافه کرد: جنایتی که در کشور مسلمان مصر توسط مجموعه‌ای از اراذل و اوباش صورت گرفت به شدت محکوم است.

کعبی با تاکید بر اینکه گروه اخوان المسلمین باید مرزبندی شفافی با تکفیری‌های سلفی داشته باشد، اضافه کرد: امروز تکفیری‌های سلفی و تندرو به یک خطر و تهدید عمده برای امت اسلامی به‌ویژه برای حوزه بیداری اسلامی در کشورهای تونس، مصر و لیبی محسوب می‌شوند.

کعبی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام هولناک بازتاب شیعه‌ستیزی و نتیجه اقدامات تکفیری‌های بی‌منطق و متحجر است./س

برچسب ها: قم ، جنایت ، بیداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.