عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری ناتوان‌تر از این هستند که بخواهند به شیعه آسیبی وارد کنند،‌گفت: دولت مصر امروزدر معرض آزمونی بزرگ قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله محمدحسن ممدوحی با اشاره به جنایت گروه‌های تکفیری در مصر، اظهار کرد: این جنایت‌ها نشان از عقده گروه‌های تکفیری نسبت به اسلام دارد.

وی با تأکید بر اینکه کشتن چهار تن از مظلومان شیعی در منزل شیخ حسن شحاته نشان از کینه عمیق تکفیری‌ها نسبت به شیعه دارد، تصریح کرد: سلفی‌ها و تکفیری‌ها فکر می‌کنند با این جنایت‌ها در دنیا به نیکی از آنها یاد می‌شود؛ در حالی که در دنیا هیچ آبرویی ندارند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری ناتوان‌تر از این هستند که بخواهند به شیعه آسیبی وارد کنند، اضافه کرد: با محکوم کردن این جنایات توسط اهل سنت، افکار پلید آنها در دنیا رسوا خواهد شد.

ممدوحی با تأکید بر اینکه برکت ریختن خون‌های پاک سبب بی‌آبرو شدن ظالمان و ستمگران می‌شود، ابراز داشت: گروه‌های تکفیری و سلفی با افتخار در خط صهیونیسم بین‌الملل حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه هر دولتی تأمین امنیت شهروندان آن کشور است، اضافه کرد: دولت مصر وظیفه دارد از جان تمامی شهروندان این کشور محافظت کند.

ممدوحی در پایان با اشاره به اینکه دولت‌ها باید از طریق گفت‌وگوهای دیپلماتیک اقدامات وحشیانه تکفیری‌ها را محکوم کنند، اضافه کرد: شیعیان در طول تاریخ مورد ظلم‌های بسیاری قرار گرفتند که این مسئله برای نخستین‌بار نیست، اما دشمنان باید بدانند شیعه صاحب دارد./س

برچسب ها: قم ، ناتوان ، تکفیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.