مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زير می‌خوانيد:


عبدی: رئيس‌جمهور منتخب شکاف اجتماعی را با تدبیر و عقلانیت از ميان بردارد
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران گفت: انتخاب "حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني" از سوی ملت، شکاف اجتماعی را که بر اثر عملکرد غلط دولت‌های گذشته به وجود آمده با تدبیر و عقلانیت از بین مي‌برد.

تحلیل اعضای شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه درباره انتخابات ریاست جمهوری
جمعی از اعضای ادواری شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی طی بیانیه‌ای به تحلیل انتخابات ریاست جمهوری پرداختند.


مرتضویان: کارنامه رئيس‌جمهور منتخب در عرصه ديپلماسي مثبت است
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد تهران مرکز گفت: رئیس‌جمهور منتخب در عرصه فعالیتي هیچ‌گاه در ماموريت‌هاي سياسي_ ديپلماسي خود از حفظ کوچکترین منافع ملی ایران دريغ نکرده است.

دولت آینده مصداق تام «تدبیر» و «امید» برای معتقدین به نظام و نااميدي دشمنان باشد
اتحادیه بین‌المللی امت واحده با صدور پیامی تحقق"حماسه سیاسی" در بيست و چهارم خرداد ماه را به "مقام معظم رهبري" و پيروزي حجت‌الاسلام والمسلمین "حسن روحانی" در انتخابات را به وي تبريک گفت.



طاهري: عملکرد متناقض کانادا در برخورد با ایران در راستای سیاست هژمونی غرب در منطقه است
کارشناس سیاسی و امور بین‌الملل گفت: عملکرد متناقض کانادا در برخورد با ایران در راستای سیاست هژمونی غرب در منطقه است و اتهامات بی‌پایه و اساسی را که در مقاطع مختلف نسبت به ایران وارد مي‌شود، تنها به عنوان خوراکی برای تبلیغات رسانه‌ای غربی‌ها و صهیونیست‌ها به حساب مي‌آيد.

برگزاري کرسي‌هاي آزادانديشي موثر در تحقق"حماسه اقتصادي"
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم گفت: تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و استفاده از نظرات اساتيد دانشگاهي با به چالش کشيدن مباحث اقتصادي در تحقق "اقتصاد مقاومتی" و شعار سال موثر خواهد بود.





روغنی‌ها: تعامل ميان مسئولان و رسانه‌ها در پيشبرد سياست‌هاي اقتصادي اثرگذار خواهد بود
استاد ارتباطات دانشکده خبر گفت: مسئولان باید با رسانه‌ها همکاری و تعامل مستقیم برقرار کنند تا با فرهنگ‌سازی میان مردم در پیشبرد سیاست‌های اقتصادی موفق‌تر عمل كنند.

عبدالله‌زاده: "حماسه‌ اقتصادي" منجر به تقويت جنبه‌هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي خواهد شد
استاد دانشگاه تربيت مدرس گفت: مسلما تحقق یافتن حماسه‌ اقتصادی دستاوردهای بی‌شماری از جمله تقویت جنبه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور را در پي خواهد داشت.




ساجدی: نیاز کشور به وزرایی با تجربه و متخصص در رأس وزارتخانه‌ها
استاد دانشگاه گفت: با توجه به مشکلات اقتصادي و سیاست خارجی کشور، در شرايط کنوني نیازمند وزرایی متخصص و با تجربه در رأس وزارتخانه‌ها براي بهبود اوضاع هستيم.

مطهری: چینش وزرا در دولت یازدهم براساس شایسته سالاری است
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: چینش وزرا در دولت یازدهم براساس سخنان رئیس‌جمهور منتخب، قطعا براساس ضابطه و شایسته‌سالاری انجام خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خبر ، عناوین ، هفته ، گزارش ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار