عضو شورای شهر تهران گفت: حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحانی شخصیتی اعتدالگراست که می‌تواند آرامش سیاسی را به کشور بازگرداند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران در حاشیه همایش  تقدير از عارف و حمايت از حجت‌الاسلام والمسلمين روحانی در باره حضور خود در این همایش گفت: بنده به دعوت برخی از دوستان آذری‌زبان در این همایش حضور پیدا کرده‌ام.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت یازدهم را یک دولت اصولگرا مي‌دانيد یا اصلاح‌طلب،افزود: اعتقاد دارم دولت یازدهم یک دولت اعتدالگراست و خط و مشی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد: از نظر بنده همه کسانی که به ارزش‌ها و اصول جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند، اصولگرا هستند و تنها مشی سیاسی افراد آنها را از یکدیگر متمايز می‌کند.
 
طلایی تصریح کرد: حجت‌الاسلام و المسلمين روحانی یک شخصیت اعتدالگراست که می‌تواند کشور را در مسیر جدیدی قرار دهد و تندروی‌های گذشته را از بین ببرد.

عضو شورای شهر تهران درباره انتخاب محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم.
 
طلایی در پاسخ به این سوال که آیا محمدباقر قالیباف درخواستی به حجت‌الاسلام و المسلمين روحانی برای حضور در دولت یازدهم داشته است، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم، اما باید بگویم قالیباف خط مشی خدمتگذاری دارد و همواره براي خدمت به کشور آماده است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار