مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: بیش از هزار و 400 سبد غذایی در قالب طرح همای رحمت در استان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسن خدابنده‌لو ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: امسال در قالب طرح همای رحمت که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و به منظور کمک به خانواده‌های مستضعف استان اجرا می‌شود، هزار و 410 سبد غذایی به ارزش 120 میلیون تومان در مناطق مختلف استان توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: هر بسته حاوی 8 قلم کالا شامل برنج، روغن و دیگر نیازهای اساسی است که هر بسته 90 هزار تومان ارزش ریالی دارد.

خدابنده‌لو اجرای این طرح را در راستای شعار «توانمندی و نیازمندان» عنوان کرد و گفت: با کمک توانمندان، خیرین و داوطلبین که در این طرح همکاری و مشارکت دارند به افراد ناتوان که زیرپوشش هیچ ارگانی نیستند مواد غذایی ماه رمضان داده می‌شود.

وی به میزان کمک‌های داوطلبین به جمعیت هلال احمر کردستان اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر با اعتبار خیرین مواد غذایی را تهیه می‌کند و به کمک داوطلبین خیر بین مردم نیازمند و مستضعف تقسیم می‌شود.

خدابنده‌لو از آغاز به‌ کار اجرای طرح همای رحمت در کردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایان از برپایی سفره افطاری برای زلزله‌زدگان بوشهر از سوی هلال احمر کردستان خبر داد و از مردم خیر کردستان درخواست کرد؛ برای کمک به این کار هدایای خود را به ادارات هلال احمر تحویل دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.