دبیر‌کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اميدوارم دولت تدبیر و اميد براي گسترش فرهنگ مهدوي در جامعه تلاش كند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران "محمد‌نبی حبیبی" دبیر‌کل حزب موتلفه اسلامی که در پايان نشست دبيران این حزب سخن مي‌گفت گفت: امام زمان(عج) مظهر نور نبوي، عدالت علوي، فضيلت فاطمي، حلم حسني و حريت حسيني است.جامعه نمونه اسلامي ما در آينده بايد يك چنين خصال و ويژگي‌هايي داشته باشد.

حبيبي با اشاره به جهاني شدن انديشه مهدويت، تصریح کرد: جهاني شدن بر اساس سبک زندگي كه امام مهدي(عج) طراحي فرموده‌اند و خداوند اراده فرموده، عدالت، معنويت، امنيت، ثروت و قدرت براي همه است.

وي ادامه داد: انشاءالله نظم نوين جهاني بدست صاحب‌الامر(عج) بر اساس اخلاق، فرمان و برابري شكل مي‌گيرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد علل وقوع فاجعه هفتم تير و بركات آن در خصوص تعميق انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: همه جبهه كفر، نفاق و الحاد در سال 60 دست به دست هم دادند تا فاجعه‌اي را كه در تاريخ ايران كم سابقه است، شكل دهند. در يك شب دهها تن از مسئولين طراز اول كشور به همراه شهيد بهشتي به ديار حق شتافتند و ملت ما طعم تلخ تروريسم را كه دستی بیرون آمده از آستين منافقين بيرون بود، چشيدند.

وي افزود: ملت ما و نظام ما يكي از قربانيان تروريسم است و هزاران نفر در سراسر كشور توسط سازمان جهنمي منافقين كه از طرف سرويس‌هاي موساد و سيا تجهيز مي‌شد به شهادت رسيدند. امروز سران پليد اين جريان تروريستي در دامان آمريكا و كشورهاي اروپايي در كمال امنيت زندگي مي‌كنند و جيره‌خوار سرويستهاي جاسوسي آنها هستند.

حبیبی با تجليل از شخصيت شهيد بهشتي و 72 تن از ياران با وفاي وي اظهار داشت: شهادت شهيد بهشتي و ياران او جريان ليبراليسم در كشور را رسوا كرد. مردم دستان رهبران به اصطلاح آزاديخواه را كه با پوشش ليبراليسم به ميدان آمده بودند را خون‌آلود ديدند و براي هميشه اين انديشه منحط در كشور منزوي شد.

وی شورش به جمهوريت در سال 88 را محصول همراهي تندروهای يك جريان سياسي با منافقين تفسير كرد و گفت: فتنه 88 كه تا ابد در تاريخ ايران به عنوان يك ننگ بر پيشاني برخي رجال سياسي و نيز جريان‌هاي سياسي باقي خواهد ماند محصول غفلت و همراهي برخي جريانات با منافقين بود.

حبیبی با تجليل از رجال سياسي و مذهبي اصولگرا درانتخابات سال 92 گفت: موضع‌گيري شفاف و روشن و منصفانه نامزدهايي كه توفيق بدست نياوردند، نشان داد اگر آنها هوشمندانه عمل كنند جايي براي عرض اندام منافقين و بدخواهان باقي نمي‌گذارند.تبريك تك تك نامزدها به فرد منتخب و اعلام همكاري تصويري از همدلي و اتحاد در كشور پديد آورد و اقتدار ملي ايرانيان به رخ جهانخواران كشيده شد، اگرهمين عمل را در سال 88 از طرف نامزدهاي ناكام شاهد بوديم امنيت ملي كشور به خطر نمي‌افتاد.

وي با تجليل از خلق حماسه سياسي ملت و تبريك مجدد به حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني گفت: بايد به آينده فكر كرد و مهمترين دستور كار دولت بايد خلق حماسه اقتصادي باشد. نخبگان و مردم بايد به دولت كمك كند تا چنين حماسه‌اي شكل بگيرد.

حبیبی افزود: اولين گام براي خلق حماسه اقتصادي چينش وزراي اقتصادي دولت آينده بر مبناي عقلانيت، اعتدال و كارآمدي است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین در مورد نشست گروه 8 و اختلافات قدرت‌هاي بزرگ بیان داشت: هر از چندي قدرتهاي بزرگ دور هم جمع مي‌شوند و عكس يادگاري مي‌گيرند.غرب در بحران فرهنگي و ركود اقتصادي غرق است. آنها اختلافات خود را مديريت مي‌كنند كه بيرون درز نكند اما مردم دنيا مي‌دانند كه آنجا چه خبر است. جنبش ضد سرمايه‌داري و آينده تاريك جوامع سرمايه‌داري نشان مي‌‌دهد راه حلي براي برون رفت از بحران ندارند.

وي همچنین با اشاره به حمايت غرب از تروريست‌ها در سوريه تصریح کرد: غرب از مشتي مزدور و آدمکش در سوريه حمايت مي‌كنند. پوتين مردانه در برابر اوباما ايستاد و گفت حاضر به همراهي و حمايت ازآدمخواران نيست. اين يك گام به جلو براي شكست گرگ‌هاي جهاني عليه ملت سوريه است.اميدواريم مردم سوريه همانطور كه در القصير تروريست‌ها را شكست دادند در حلب هم آنها را به شکست و رسوایی بکشانند.

حبیبی در پایان با اشاره به سالروز شهادت شهدای 26 خرداد سال 44 موتلفه اسلامی گفت: متاسفانه صدا و سیما برنامه چشمگیری در شان مقام این شهدای گرانقدر که به تعبیر رهبر معظم انقلاب " نور الله فی ظلمات الارض" بودند نداشت و شهرداری تهران نیز که سالهای قبل نسبت به نصب تصاویر این شهدا در سطح شهر اقدام می‌کرد،‌ متاسفانه اقدامی در این جهت انجام نداد که امید است در سال‌های آتی در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، مردم ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار