عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: بي‌اعتمادي در ميان گروه هاي اپوزيسيون خارج از کشور و برگزاري انتخابات رياست جمهوري يازدهم در بالاترين سطح امنيت، از دستاوردهاي با ارزش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

حميدرضا ترقي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش پررنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در دفع تهديدات امنيتي گفت: توطئه‌هاي استکبار جهاني از طريق گروهک‌هاي تروريستي تابع آمريکا و ارتجاع عرب براي بي‌ثبات‌سازي و ناامني کشور در چند سال اخير با اقتدار و هوشياري سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثي شده است.

عضو حزب موتلفه اسلامي تصريح کرد: بي‌اعتمادي در ميان گروه‌هاي اپوزيسيون خارج از کشور و برگزاري انتخابات رياست جمهوري يازدهم در بالاترين سطح امنيتي، از دستاوردهاي با‌ارزش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

ترقي ادامه داد: نفوذ نيروهاي اطلاعاتي جمهوري اسلامي در شبکه اپوزيسيون خارج از کشور و برملا کردن اهداف و برنامه‌هاي آنها، اسباب بي‌اعتمادي و ترديد را در محافل ضد‌انقلاب ايجاد کرده است، به گونه‌اي که انسجام معاندان نظام اسلامي به امري محال تبديل شده است.

عضو حزب موتلفه در پايان خاطرنشان کرد: در انتخابات اخير، انهدام شبکه‌هاي تروريستي که قصد تخريب و بمب‌گذاري در برخي از شعب اخذ راي در تهران را داشتند، گواهي بر اقتدار و اشراف اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: حزب ، موتلفه ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
milad
۱۸:۵۵ ۰۲ تير ۱۳۹۲
خدا خیرشون بده.
آخرین اخبار