دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به وقایع اخیر کشور سوریه گفت: دشمنان سوریه بدانند جبهه مقاومت علیه صهیونیسم هرگز شکسته نخواهد شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از اراک نادر مقدسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای استانی این حزب در اراک افزود: همه آنانی که رویای سقوط سوریه را در سر می‌پرورانند بدانند که جبهه مقاومت علیه صهیونیسم و استکبار جهانی هرگز شکسته نخواهد شد و دولت سوریه با تدبیر بحران‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: این اقدامات تروریستی نشانگر آن است که آمریکا و همپیمانان او آخرین نفس‌های خود را در محو محور مقاومت در منطقه می‌کشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: معارضین در سوریه می‌خواهند با زور اسلحه بر مردم حکومت کنند، ولی در هیچ دورانی به ویژه در زمان حاضر کسی نمی‌تواند به این صورت حاکمیت را به دست گیرد، آنچه که مسلم است، سوریه سقوط نخواهد کرد.

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سکوت کشورهای غربی و مجامع بین‌المللی در مقابل نسل‌کشی مسلمانان میانمار از مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر خواست وارد عمل شده و مانع از گسترش این جنایت شوند.

وی همچنین پیرامون گرانی‌ اخیر بعضی از کالاها گفت: متاسفانه اخیرا با برخی سهل‌انگاری‌ها، عدم دقت در بعضی مواقع و شیطنت‌های برخی افراد گرانی‌های غیرمنطقی را شاهد هستیم که این موضوع خاطر مردم را مشوش کرده است، لذا از مسئولان تقاضا داریم پیگیری ویژه‌ای در خصوص برطرف کردن این دغدغه ذهنی به عمل آورند./ج1

برچسب ها: اراک ، وقایع ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.