عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در حاشیه جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در این جلسه راهکارهایی برای رفع مشکلات مالی برای فصل جدید مطرح شد.

مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در حاشیه جلسه هیئت مدیره این باشگاه گفت: قرار بود جلسه ما جمعه برگزار شود اما به دلیل مشکلاتي که پیش آمد اين جلسه روز گذشته برگزار شد.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه خوبي داشتیم راهکارهایی که برای رفع مشکلات مالی مطرح شد عالی بود و ما دو هدف داریم یکی دفاع از کیان ورزشی کشورمان در آسیا که این وظیفه به عهده استقلال در جام باشگاه هاست و دوم اينکه در فصل جدید بهتر  از فصل قبل شویم و بتوانیم در لیگ قهرمان شویم.

وي در خصوص مسائل مالی گفت: وزارت ورزش همکاری خوبی با ما داشته است اما بخشي از مسئولیت به عهده ما است و بخش دیگر به عهده وزارت ورزش است و همکاری بین وزارت و باشگاه استقلال صورت گرفته است.

نجف نژاد ادامه داد: ما در طول سال مشکلات مالی داشتیم و حتی این را همواره گفته ام که به بازیکنان تکيه می کنم و اساسا مبنای همکاری بازیکنان پول نبوده و همدلی و صمیمیت کادر فنی در سر لوحه کار استقلال قرار دارد./مح
برچسب ها: حاشیه ، باشگاه ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار