"عیدانه" و "ماه پنهان" عنوان جنگ ویژه اعیاد شعبانیه از گروه اجتماعی شبکه تهران است که از یکشنبه تا سه شنبه بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران،  اولین برنامه جنگ شاد و جذاب  "عیدانه" یکشنبه دوم تیرماه به تهیه کنندگی سید کاظم احمدزاده و مجید پیرایش  ساعت 22:50 دقیقه  با اجرای هومن حاج عبدالهی و سید کاظم احمدزاده بر روی آنتن می رود دعوت از اعضای تیم ملی فوتبال ،دعوت از محمد علیزاده خواننده و گروه سرود نسیم قدر و حمید نیکدل ( مولود خوان ) و پخش  وله های شاد و میان برنامه های جذاب  از دیگر آیتم های  این برنامه 70 دقیقه ای است.  
"ماه پنهان" دومین برنامه جنگ تلویزیونی ویژه نیمه شعبان است که دوشنبه سوم تیرماه ساعت 21:30 دقیقه به تهیه کنندگی مصطفی شریفی و غلامرضا بهزاد از شبکه تهران پخش می شود ، هومن حاج عبداللهی اجرا این برنامه را بر عهده دارند . هنرمندان ، بازیگران و... میهمانان این برنامه هستند. .
"عیدانه" سومین برنامه جنگ ویژه اعیاد شعبانیه است که سه شنبه شب ساعت 21 بر روی آنتن می رود. این برنامه نیز به تهیه کنندگی سید کاظم احمدزاده و مجید پیرایش تهیه و تولید می شود و اجرای آن را سید کاظم احمد زاده و هومن حاج عبداللهی بر عهده دارند. دعوت از تیم ملی والیبال کشور ، صابر خراسانی شاعر مذهبی آیینی به همراه وله های شاد و جذاب بخش های مختلف این جشن را تشکیل می دهد. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار