سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی یک کارگاه کفاشی در خیابان صف خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد در ساعت 11:52 دقیقه ظهر امروز یک کارگاه کفاشی در خیابان صف طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان بالابر به محل اعزام شدند .

این حریق دریک ساختمان 4 طبقه که تبدیل به کارگاه تولیدی کفش شده بود رخ داد.

ملکی اظهار داشت: در این کارگاه 3 کارگر مشغول کار با چسب بودند که آتش سوزی به علت نامعلومی از آنجا شروع و در حال سرایت به سایر بخش ها بوده که با تلاش آتش نشانان آتش خاموش شد.

همچنین 2 تن از کارگران توانستند خود را از میان شعله های آتش نجات دهند اما نفر سوم دست به اقدام عجولانه زد و از پنجره طبقه چهارم خود را به پایین انداخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: این کارگر جوان 35 ساله به شدت از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی در پایان توصیه کرد کسانی که در حوادثی مانند آتش سوزی در مکانی محبوس می شوند ابتدا اصول ایمنی را رعایت کنند و سپس سریعا از راههای خروجی اصلی خارج شوند.

اعزام مصدوم به بیمارستان مطهری

سخنگوی اورژانس تهران درباره پوشش درمانی حادثه آتش سوزی کارگاه کفاشی به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی بلافاصله تیم های امدادی درمانی را به محل اعزام کرد.

حسن عباسی ادامه داد: تکنسینهای اورژانس پس از رسیدن به محل  جوان 35 ساله ای را مشاهده کردند که به شدت از ناحیه سر و صورت مجروح شده بود که پس از اقدامات اولیه نیروهای اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان مطهری انتقال یافت.
برچسب ها: آسیب ، آتش ، کفاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار