دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران گفت: انتخاب "حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني" از سوی ملت، شکاف اجتماعی را که بر اثر عملکرد غلط دولت‌های گذشته به وجود آمده با تدبیر و عقلانیت از بین مي‌برد.

علی عبدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معیارهاي اساسي رئیس‌جمهور در انتخاب کابينه دولت يازدهم اظهار داشت: هر وزیری در حوزه وزارت خود مشابه اختیارات رئیس‌جمهور در کل کشور را داراست و طبعا رئیس‌جمهور باید وزیر مورد نظر خود را با مشخصات ولایتمداری، دینمداري، اخلاق‌مداری و کارآمدی انتخاب نماید.  
 
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران تصریح کرد: انتخاب "حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني" از سوی ملت می‌تواند برای اولین بار شکاف اجتماعی که بر اثر عملکرد غلط دولت‌های گذشته به وجود آمده بود را با تدبیر و عقلانیت صحيح از بین ببرد.  
 
اين فعال دانشجويي با تاکید بر اینکه نحوه چینش وزرا در از بین رفتن شکاف سیاسی و اقتصادی کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: اگر دولت منتخب، سیاست چینش وزرا را از اصلاح‌طلب تا اصولگرا و حتی کسانی که خارج از این دو قطب هستند اتخاذ کند، قطعا اين امر منجر به اتحاد سیاسی ـ اجتماعی و پیشرفت کشور در عرصه‌هاي مختلف خواهد شد.
انتهای پیام/ 
برچسب ها: منتخب ، دولت ، ملت ، ایران ، شکاف ، اجتماعی ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار