جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت: طرح تابستانه پلیس در راستای سالم سازی سواحل دریای استان از امروز در مازندران آغاز شده.

سرهنگ قاسمي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، هدف از اجراي اين طرح را تقويت حضور موثر و هدفمند ماموران پليس در سطح خيابان ها و ميادين اصلي شهرها و نقاط حادثه خيز و پيشگيري از ارتکاب به تخلفات رانندگي و وقوع حوادث رانندگي دانست.

وی افزود: در اين طرح با هرگونه ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي در سواحل و طرح هاي سالم سازي دريا برابر قانون برخورد خواهد شد.

وي آلودگي صوتي، سگ گرداني ، کشف حجاب توسط بانوان راننده و سرنشين خودرو را از جمله ناهنجاري هاي اجتماعي دانست که پليس برابر قانون با آن برخورد خواهد کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران اجراي مرحله دوم طرح تابستانه پليس همزمان با پايان ماه مبارک رمضان از 17 مرداد تا 31 شهريور خبر داد و گفت: اين طرح تا پايان تابستان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار قاسمي از حضور نيروهاي پليس در مناطق ممنوعه شنا خبر داد و افزود: برابر هماهنگي هاي بعمل آمده با استانداري مقرر شد از نيروهاي شرکت انتظام در طرح هاي سالم سازي دريا استفاده شود.

وی تصریح کرد: طرح تابستانه پليس در جهت برقراري نظم و امنيت ترافيکي و انتظامي در محورهاي مواصلاتي استان، شهرهاي ساحلي و طرح هاي سالم سازي دريا از اول تيرماه به مرحله اجرا در می آید.

مازندران دارای 338 کیلومتر نوار ساحلی است./س

برچسب ها: طرح ، سالم سازی ، دریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.