ارتش سوریه در تازه ترین عملیات خود در حال پاکسازی اطراف منطقه سیده زینب و جنوب دمشق است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیاین، پیشتر در خبری گزارش شد: شمار زیادی از تروریستها از جمله از اتباع عربستان ، اردن ،‌ ترکیه و مصر در حملات نیروهای ارتش سوریه در حمص و لاذقیه کشته شدند.

هفت نفر از اعضای یک گروه تروریستی در کمین نیروهای ارتش سوریه بین منطقه البریج و صدد در استان حمص به هلاکت رسیدند و شمار دیگری از تروریستها زخمی شدند و تجهیزات و اسلحه و مهمات افراد مسلح نیز منهدم شد.

نیروهای ارتش به محل تجمع تروریستها در روستای عین حسین جنوبی و شنداخیه در جب الجراح در حومه شهر حمص یورش بردند که شماری از تروریستها کشته شدند .

همچنین یک مخفیگاه تروریستها در نزدیکی ساختمان پست در رستن در حومه حمص منهدم شد و شماری از تروریستها کشته شدند .

نیروهای ارتش سوریه به تعقیب گروههای تروریستی در محله های حمیدیه و جوره الشیاح در شهر حمص ادامه دادند و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند و تجهیزات جنگی آنها را نیز منهدم کردند.

در لاذقیه نیز نیروهای ارتش به محل تجمع تروریستها در سکریه و تله و شحروره یورش بردند و شمار زیادی از تروریستها را کشتند. علی کشلو و ابو عمر ترکی از اتباع ترکیه ، عادل رامحی و معتز رمیحی از اتباع قطر و علی اطلس و جابر مایطه از اردن و احمد ثقفی ، احمد سکری ، ماجد عثمان ، خالد سرحان و عثمان کلزی از عربستان و محمد الهاشمی از مصر کشته شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار