در دیدار و بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران از موسسه ملی اقیانوس شناسی همکاری دو جانبه در حوزه های تحقیقاتی پژوهشی آموزشی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موسسه ملی اقیانوس شناسی بحث و تبادل نظر شد.

وحید چگینی، رئیس موسسه ملی اقیانوس شناسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: طی بازدیدی که رئیس سازمان مدیریت بحران از موسسه ملی اقیانوس شناسی داشته است در ابتدا به معرفی این موسسه و همچنین تغییر نام آن به پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جو اشاره شد و سپس همکاری دو جانبه در حوزه های تحقیقاتی پژوهشی آموزشی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موسسه ملی اقیانوس شناسی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه قدمی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: امروز مطالعه کاربردی از مهمترین نیازهای مدیریت بحران است که حمایت همه جانبه از آن اجتناب ناپذیر است چراکه برخی از حوادث طبیعی در دنیا شناخته شده اما برخی پدیده های ناشناخته مانند سونامی های چند سال گذشته مستلزم کسب آگاهی و شناخت بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عضویت وزیر علوم تحقیقات و فناوری در شورای عالی مدیریت بحران کشور این حضور می تواند زمینه بسیاری از فعالیت ها و پروژه های مشترک میان سازمان مدیریت بحران کشور و موسسه ملی اقیانوس شناسی باشد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.