آئین های جشن و سرور در ایام شعبانیه با چراغانی و آذین بندی معابر و خیابان های سطح منطقه 5 همزمان با میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مسعود خسروی  معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در آستانه نیمه شعبان میلاد فرخنده یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، تزئین و آذین بندی سطح منطقه ، ایجاد ایستگاه های صلواتی ، برگزاری نمایشگاه ها و مسابقات فرهنگی و مذهبی با بهره گیری از ظرفیت ها ومشارکت پایگاههای بسیج ومساجد اجرا می‌شود.
 
وی اظهار کرد: اسلام دین شادی و سرور است و این ایام فرصت خوب است تا مردم با شادی و سرور دینی این ایام آشنایی بیشتری پیدا کنند.
 
معاون شهردار منطقه 5 افزود: برگزاری سامانه های نشاط در بوستان های سطح منطقه وهمچنین مراسم مولودی درمساجد از جمله برنامه های پیش بینی شده است.
 
وی گفت: این برنامه‌های با تاکید بر تقویت هویت دینی، ملی و رشد شخصیت، ترویج باورهای دینی، کمک به خلاقیت، رشد و شکوفایی استعدادها، غنی سازی اواقت فراغت، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش همگانی و معرفی فرهنگ محلی و بومی، ارتقای آگاهی و تقویت مناسبات انسانی، افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی اجرایی خواهند شد.
 
خسروی  تصریح کرد: با همکاری ومشارکت ادارات اجتماعی وفرهنگی نواحی 7 گانه با برپایی ایستگاههای صلواتی از شهروندان پذیرایی می شود. /ز
 
 

برچسب ها: بوستان ، غرب ، مسجد ، جشن ، سرور ، آذین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار