نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: فوتبالیست‌های غیرتمند ایرانی با پیروزی مقابل کره جنوبی و راهیابی به جام جهانی پازل خلق حماسه ایرانیان را تکمیل کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /جلیل جعفری بنه خلخال افزود: به دنبال حماسه سیاسی مردم ایران در 24 خرداد و جشن ملی در 25 خرداد حماسه‌سازان تیم ملی فوتبال ایران افتخار‌آفرینی کرده و با اقتدار تمام ضمن صعود به جام جهانی دل ملت ایران را شاد کردند که شایسته است از تک تک بازیکنان، اعضای کادر فنی تیم ملی و تلاشگران این عرصه قدردانی کرده و این پیروزی‌ها را به محضر مقام معظم رهبری و ملت رشید ایران تبریک بگوییم.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت بضاعت و استعداد جوانان ایرانی را به رخ کشید که همچون حوزه‌های علمی و فناوری نام مقدس کشورمان را در دنیا طنین‌انداز کردند و یک عزت و اقتدار واقعی را به نمایش گذاشتند.

رئیس فراکسیون طرح‌ها و لوایح مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جوانان با غیرت در راهیابی به جام جهانی نه تنها غیرت خود را بلکه عزت و اقتدار ایرانی را به نمایش گذاشته و بار دیگر شادی و نشاط را به مردم و جامعه هدیه کردند که این خود بزرگترین ارمغان برای ایرانی‌ها بود.

جعفری بنه خلخال گفت:‌ در این افتخار غرور‌آفرین فرزندان استان اردبیل نقشی بی‌بدیل داشتند به طوری که چهار بازیکن هم استانی‌مان که در مراحل مختلف این موفقیت سهیم بودند باید توسط مسئولان و مردم استان مورد تجلیل واقع شوند.

وی با نام بردن از این بازیکنان عنوان کرد: مجتبی جباری بازیکن اردبیلی تیم ملی و استقلال، هاشم بیگ‌زاده بازیکن مشگین‌شهری تیم ملی و استقلال، کریم انصاری‌فر بازیکن اردبیلی تیم ملی و پرسپولیس و یعقوب کریمی بازیکن کوثری و جوان اول فوتبال ایران که به دلیل مصدومیت در مراحل نهایی همراه تیم ملی نبود اما سهم بسزایی در این موفقیت داشت باید مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند.

این نماینده مجلس بیان داشت: این ظرفیت نشان می‌دهد که استان اردبیل یکی از استان‌های شاخص و ممتاز و مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال است که جا دارد این ظرفیت را قدر بشناسیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، تکمیل ، پازل ، حماسه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.