بر اساس ابلاغ معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری پارک علم و فناوری استان کرمانشاه به عنوان مرجع منطقه ای مالکیت فکری معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


به منظور گسترش فعالیت های مرتبط با ارزیابی و حمایت از اختراعات و نوآوری ها در سطح کشور و بر اساس اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری استان کرمانشاه عنوان مرجع منطقه ای مالکیت فکری انتخاب شد.

بر این اساس از این پس در منطقه تحت پوشش پارک و در چارچوب سیاست ها و برنامه های ابلاغ شده از سوی معاونت فناوری وزارت علوم، پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در ارتباط با ارزیابی اختراعات و نوآوری ها، حمایت مالی از ثبت و به کارگیری اختراعات و همچنین فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی انجام خواهد داد.

تا کنون 10 مرکز بعنوان مرجع منطقه ای مالکیت فکری همکار مدیریت مالکیت فکری تعیین گردیدند.

که این مراکز شامل دانشگاه تهران، دانشگاه تبریز، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت، شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان، پارک علم و فناوری خراسان، پارک علم و فناوری یزد، پارک علم و فناوری گیلان می باشند.

تمام دانشجویان و اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های استان که برای ثبت ایده خود مشکل دارند، می‌توانند به پارک علم و فناوری استان کرمانشاه مراجعه کنند و از خدمات پارک برای ثبت اختراع خود برخوردار شوند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، انتخاب ، علم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.