مدیر جهاد کشاورزی بخش رخ تربت‌حیدریه از بهره‌برداری 120 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 100میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سعید آتشی اظهار کرد: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 120 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این پروژه‌ها در طول یک سال و نیم با اعتبارات ملی و استانی در ارتباط با طرح توسعه انجام شده است که مهم‌ترین این طرح‌ها لوله‌گذاری انتقال آب به طول 50 متر، احداث استخر ذخیره آب دومنظوره ( ذخیره پرورش آبزیان) طرح‌های آبیاری تحت فشار و... است.

آتشی افزود: کشاورزی راه و رسم دست‌یابی به گنج‌های ارزشمند و گران نهفته در آب و خاک و مهم‌ترین کاری است که تاکنون بشر به آن دست پیدا کرده است و  خدمات جهاد کشاورزی درانقلاب فراموش‌شدنی نیست و جهاد خدمات فراوانی در دوران دفاع مقدس انجام داده است که آثار آن درجامعه روشن است.

مدیر جهاد کشاورزی بخش رخ تربت‌‌حیدریه عنوان کرد: سه پروژه به نمایندگی از 120 پروژه با حضور مسولان به و بهره‌برداری رسید که شامل آبیاری قطره‌ای با اعتباری بالغ بر 238 میلیون ریال، افتتاح استخر آب کشاورزی با حجم دو هزار و 700 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 846 میلیون ریال و افتتاح پروژه آبیاری نواری با اعتباری بالغ بر 198 میلیون ریال است.
برچسب ها: خراسان ، پروژه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.