رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: کارکنان قضایی و اداری دادگستری این استان در اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه با شرکت در طرح "پویش ایران همدل " یک روز از حقوق خود را برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان اهدا کردند.

مهدی مهرانگیز روز سه شنبه در نشست با کارکنان دادگستری بوشهر اظهار کرد: اهدای یک روز حقوق قضات و کارکنان اداری دادگستری این استان معادل سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است که به مردم مظلوم غزه و لبنان اهدا شد.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی افزود: این رژیم جنایتکار در قتل و عام مردم مظلوم غزه و لبنان از همه راهکارها با حمایت آمریکای جنایتکار استفاده می‌کند و در این راستا مجامع حقوق بشری سکوت اختیار کرده‌اند.

مهرانگیز یادآور شد: با توجه به مشارکت خوب مردم متدین و نجیب استان بوشهر در کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان در قالب طرح پویش ایران همدل قضات و کارکنان اداری دادگستری این استان نیز در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان بوشهر در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب به پویش مردمی ایران همدل پیوستند.

مهرانگیز ادامه داد: این کمک‌های خداپسندانه به منظور کمک و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در پی تجاوزات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به غزه و شهادت ده‌ها هزار نفر از مردم بیگناه این منطقه و تخریب عمده زیرساخت‌های شهری، منازل مسکونی و از بین رفتن معیشت مردم غزه در یک سال اخیر و همچنین تخریب ساختمان‌های مسکونی و شهادت جمع زیادی از مردم بیگناه در لبنان و تحمیل خسارت‌های گسترده به آنها انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
آقای مهرانگیز ! آیا از همه کارکنان رضایت گرفته اید از حقوقشان کم کرده اید ؟ من که راضی نیستم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
مهرانگیز در تهران هم بلندپرواز و عاشق خبر و دوربین و مصاحبه بود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
تاسف برانگیز است یک فرد دارای تخلفات عدیده در پستهای قبلی در تهران مانند شعبه یک بازپرسی دادسرای هفت تیر و ستاد مبارزه با ..... رییس دادگستری استان هرمزگان شده است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
اینجا هم از موضع بالا و متکبرانه با افراد و مردم و کارکنان رفتار میکند از رییس قوه قضاییه تقاضا میکنیم در ادامه کار این فرد مغرور بازنگری کنند