در راستای توسعه صنعت سلامت الکترونیک و با همکاری دو وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مراکز رشدICT سلامت الکترونیکی و شرکت های دانش بنیان افزایش می یابد.

مرتضی براری، قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران  با بیان  این مطلب گفت: بحث سلامت جامعه یکی از مهمترین اهداف هر کشور و؟ است که ما تلاش داریم تا حوزه ICT را در تمامی زمینه ها از جمله سلامت نیز توسعه دهیم.

انعقاد تفاهم نامه میان دو وزارت خانه

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان دو وزارت خانه گفت: طی جلسات متعددی که با وزارت بهداشت داشتیم  مقرر شد روز چهارشنبه با حضور وزیر ارتباطات  و فناوری اطلاعات در دفتر وزرات بهداشت، تفاهم نامه و قرار دادهایی امضا شود که یکی از مفاد این تفاهم نامه  توسعه صنعت سلامت الکترونیک است.

براری با بیان اینکه توسعه مراکز رشد ICT سلامت الکترونیکی یکی دیگر از مفاد این تفاهم نامه خواهد بود، ادامه داد: در حال حاضر سه مرکز رشد در وزارت فعالیت می کنند که قرار است تعداد آن ها را افزایش دهیم و همچنین در تلاشیم تا تعداد شرکت های دانش بنیان در این حوزه را نیز ارتقاء دهیم.

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان اظهار داشت: امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت، صنعت سلامت الکترونیکی ارتقا پیدا کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.