امام جمعه نقده گفت: انتخابات تبلور واقعی نظرات مردم در برنامه‌های پیشبردی کشور است.

محمد حیدری‌زاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: حضور حداکثری مردم سبب شد دشمنان جمهوری اسلامی ایران در تحقق خواسته‌های خود در عرصه‌ بین‌المللی با مشکل مواجه شده و منافع عظیمی برای کشور ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان احساس می‌کنند که در زمان انتخابات با تفرقه‌افکنی و جدایی اقوام و قومیت‌های ملی می‌توانند از حضور مردم در صحنه انتخابات جلوگیری کنند.

حیدری‌زاد اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده و انسجام و پشتیبانی مردم از نظام را به جهانیان نشان داد.

وی تصریح کرد: دشمنان با تبلیغات سوء سعی داشتند ایرانیان را از شرکت در انتخابات منصرف کنند ولی مردم ایران با حضور به موقع خود در پای صندوق‌های رای به دشمنان نشان دادند که فریب زر و زور و حیله‌های آن‌ها را نمی‌خورند.

حیدری‌زاد به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه میزان رای ملت است اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان انقلاب در عرصه مختلف سیاسی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی دست به اقداماتی زده‌اند که اهمیت انتخابات را در ایران کم‌رنگ جلوه دهند ولی مردم ما مردمی آگاه و خدا دوست بوده و با تمام توان از انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه نیازی نیست که از شان و کرامت مردمی که سالانه یک انتخابات را در کمال صحت و سلامت تجربه می‌کنند حرفی زده شود، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام می‌دانند و به این نتیجه رسیده‌اند که شور و شوق مردم ایران برای شرکت در انتخابات زائدالوصف بوده و از این رو در تلاش هستند تا از راه‌هایی دیگر عرصه را برای مردم ایران تنگ‌تر کنند و با توطئه‌های دیگری وارد صحنه شوند. مردم آگاه ایران با درایت توطئه‌های آن‌ها را خنثی می‌کنند.

امام جمعه نقده اعلام کرد: انتخابات یک وظیفه شرعی بوده که ملت باید با شرکت در این مهم دین خود را نسبت به نظام ادا کنند. حضور حداکثری و آگاهانه مردم شریف ایران سبب شده بار دیگر مردم ایران را شایسته سرمشق‌گیری در چشم جهانیان نشان دهد.

وی پایبندی به اسلام و ارزش‌های متعالی آن و تلاش برای تحقق آن، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، زمان آگاهی و حسن تدبیر، ساده زیستی و درد آشنایی، مسئولیت‌پذیری، نشاط و اشتیاق برای خدمت، تعهد و تخصص، امیدپروری در دل مردم، پیشینه خدمت خالصانه و قانون‌پذیری را از ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح برشمرد./س

برچسب ها: برنامه ، کشور ، نقده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.