طرح بزرگ قرآنی 1447 هر روز به غیر از جمعه‌ها از ساعت 16 تا 16:25 پخش می‌شود.

"رضا درویش‌نوری" تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: طرح بزرگ قرآنی 1447 در واقع براساس طرح بزرگ 1441 در سالهای گذشته است که یک جریان‌سازی خاص در ارتباط با آموزش روخوانی‌ و تفسیر قرآن است که مسابقهة‌ایی به همراه جوایز در این طرح نظر گرفته شده است.


وی افزود: این برنامه با محوریت نهضت حفظ قرآن کریم، روخوانی‌، روان‌خوانی، ترجمه و تفسیر جزء و تفسیر جزء 29 کلام‌الله مجید به تعداد 67 برنامه 25 دقیقه‌ای پخش می شود که در بخش حفظ و روان‌خوانی استاد بحرالعلوم‌ و در بخش تفسیر دکتر "چیت‌‌سازیان" به عنوان کارشناسان برنامه هستند "درویش نوری‌" اشاره کرد: این برنامه از 31 خرداد ماه به مدت 25 دقیقه هر روز به غیر از جمعه‌ها از ساعت 16 تا 16:25 از شبکه تهران پخش می‌شود. البته اولین قسمت این برنامه روز جمعه روی آنتن می‌رود.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیتی که مدیر شبکه تهران روی این طرح دارند خودشان به طور مستقیم این برنامه را نظارت می‌کنند که وی به استفاده از بعضی آیتم‌های مانند حافظان قرآنی را تأکید کردند که هر روز یکی از حافظین‌ قرآنی معرفی می‌شوند.
"درویش نوری‌" خاطرنشان کرد: هر روز طبق نظر مدیر شبکه یک کلیپ‌ اختصاصی پخش خواهد شد که یک بخش مربوط به فرموده‌های رهبری پیرامون قرآن، حفظ، آموزش و تفسیر نکات مدنظر ایشان است و 2 کلیپ‌ نیز اختصاصی شبکه تهران است.
وی در پایان افزود: طرح قرآنی 1447 در فضاهای مختلف شهر تهران که بیشتر طبیعی و پرطراوت است با اجرای دهقان پخش می‌شود./ص
برچسب ها: درویش ، نوری ، طرح ، بزرگ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار