اداره كل اطلاعات و برنامه ريزي معاونت صدا گلچيني از برنامه هاي راديو تهران را تحت عنوان "شاخص" معرفي كرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ با توجه به تعدد شبكه ها و برنامه هاي اين معاونت 1061 عنوان برنامه به مدت 483 ساعت به صورت روزانه به روي آنتن مي رود. معاونت صدا 4056 برنامه را در هفته پخش مي كند .

   از اين رو شبكه راديويي تهران برنامه هاي شاخص خود را اينگونه معرفي كرد:

"جهان موسيقي" با تبيين و بررسي موسيقي فاخر و نقش آن در جوامع، آشنا كردن مخاطب با موسيقي شناسنامه دار و پخش موسيقي هاي كلاسيك و فيلم ساعت 2:00، "توقف بي جا" با نگاهي به اخبار اجتماعي، شهري، اقتصادي و فرهنگي با رويكرد طنز ساعت 9:00 و برنامه "راديو كوچولو" با ميزگردي با حضور كودكان پيرامون اخبار و مسائل مربوط به كودكان با آيتم هاي مختلفي چون نمايش ساعت 16:00 و "آب و تاب" با پخش خبرهاي فرهنگي و ادبي ساعت 21:00 روزهاي جمعه تقديم شنوندگان مي شود.

برنامه "تسبيح باران" با هدف به كمال رساندن انسان هاي هزاره سوم ساعت 4:00 و "كتاب شب " با خواندن  بخش هايي از يك كتاب در طول هفته و نقد آن توسط منتقدان ساعت 23:00 هر روز به روي آنتن شبكه تهران صدا مي رود.

"خانه ما" با بررسي مشكلات و مسائل مربوط به خانواده ها در قالب نمايش، جنگ "عصر بخير تهران"با رويكرد فرهنگي و اجتماعي، خبر رساني در حيطه ورزش و فرهنگ ساعت 16:00، مسابقه راديويي"مكث 94" ساعت 19:00 و "چراغ" ضمن بررسي مباحث ادبي، طب سنتي،اخبار مربوط به حوزه سينما، تئاتر و ... ساعت 21:00 روزهاي شنبه تا چهارشنبه از راديو تهران پخش مي شود.

 برنامه هايي چون "پنجمين خورشيد" ساعت 9:00 به بررسي موضوعاتي در حوزه فناوري اطلاعات، ادبي، علمي، هنري و موسيقي، "كله قند" ساعت 15:00 با گفتگوهاي طنز پيرامون مسائل روز، مسابقه طنز" 20 سوالي" ، "پنجشنبه صد در صد" ساعت 19:00 به منظور افزايش سطح آگاهي فرهنگ شهرنشيني و ترافيك، "صفر و يك" ساعت 21:00 با هدف معرفي ابداعات جديد در حوزه تكنولوژي آموزشي و "قند پارسي" با بررسي زبان فارسي و تحولات آن در طول زمان ساعت 22:30 روزهاي  پنجشنبه از اين راديو شنيده مي شود.

شنوندگان راديو تهران مي توانند ساعت 11:00 روزهاي شنبه تا سه شنبه با برنامه "پيشخوان"  اخبار روز در حوزه هاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي و هنري را مرور كنند./ي2

برچسب ها: رادیو ، تهران ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.