عضو شورای شهر قم گفت: اعضای شورای شهر قم در چهارمین دوره فعالیت باید با مدیریتی قوی‌تر وارد عرصه عمران و آبادانی شهر شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، طوبی حجازی با اشاره به اینکه شورای شهر سوم کارآمد بود و خوب عمل کرد، اظهار کرد: اعضای شورای شهر گروه منسجمی با اولویت خدمت به مردم شهر مقدس قم بودند که تمام تلاش خود را انجام دادند تا از تمام ظرفیت‌ها در طول این شش سال برای عمران و آبادانی شهر استفاده کنند.
وی عملکرد شورای شهر سوم را تاثیرگذار عنوان کرد و ادامه داد: شورای شهر در دوره گذشته توانست از ظرفیت‌های دولتی، ریاست قوه مقننه و تخصص افراد استفاده خوبی داشته باشد.
عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه قطعا در هر مجموعه‌ای نقاط ضعفی نیز وجود دارد تصریح کرد: به نظر می‌رسد در برخی بخش‌ها شیوه مدیریتی باید قوی‌تر و با ظهور و بروز بیشتری اعمال می‌شد.
حجازی با اشاره به اینکه در شورای شهر دوره سوم شاخص‌هایی را در بحث خدمات انجام داده بودیم اضافه کرد: بر اساس شاخص‌ها مناطق بررسی می‌شد و لازم بود در این زمینه فعالیت‌های بیشتری صورت می‌گرفت.
عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه به شهرداری رای خواهم داد که جامع نگر باشد اضافه کرد: شهردار باید درکی از نیازهای مردم داشته و بفهمد که شهر موجود زنده‌ای است که باید حیات داشته باشد تا به مردم زندگی دهد./س
برچسب ها: قم ، شورا ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.