فرماندار اهر در جمع منتخبین شورای اسلامی شهر اهر گفت:حضور حماسی مردم ایران تبلیغات دشمنان نظام و انقلاب را نقش برآب کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی، بصیرت، دشمن شناسی و حضور به موقع در صحنه، مردم ولایت مدار ایران اسلامی را از شاخصه های مهم امت اسلامی در مواجهه با توطئه های دشمنان نظام و انقلاب ذکر کرد و افزود: این حضور ماندگار و مثال زدنی دسیسه ها و توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کرد.

وی، گفت: با وجود اینکه قبل از انتخابات هزاران سایت و شبکه های مختلف مخالف نظام سعی داشتند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند اما بعد از برگزاری انتخابات و حضور دریای بیکران و مواج امت اسلامی در اقصی نقاط کشور در پای صندوقهای رای موجب شد حتی دشمنان و معاندین نظام و انقلاب نیز نتوانند در مقابل حضور میلیونی مردم سر خم کنند و به این حضور حماسی و پرشور ملت ایران اعتراف کنند.

این مقام مسئول افزود: در بحث شورای اسلامی شهر و روستا نیز منتخبین مردم وظیفه دارند با مشارکت و همراهی و تعامل مثبت و سازنده با مسئولان و جذب مشارکتهای مردمی در بحث سرمایه گذاری در عمران شهری گامهای مثبت و عملی بردارند.

وی، به پیشینه فرهنگی تاریخی این شهرستان اشاره کرد و افزود: اعضای شورای اسلامی منتخب با تدوین برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت و بهره گیری از نقطه نظرات مردمی و کارشناسان خبره می توانند کمک موثری را به برنامه های عمران شهری شهرداری نمایند.

رضا صدیقی، وحدت و همدلی، تعامل مثبت و سازنده در بین اعضای مختلف شورای اسلامی شهر را موجب تسریع در برنامه ریزی و رشد و توسعه شهر برشمرد و افزود: باید با پرهیز از هرگونه اختلاف هدف اصلی شورای شهر کمک به توسعه و عمران و آبادانی شهر در زمینه های مختلف باشد.

دراین جلسه اعضای منتخب نقطه نظرات خود را در خصوص توسعه و عمران شهر اهر مطرح کردند/س

 

برچسب ها: حضور ، حماسی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.