رئیس هیئت شنای استان مرکزی از دعوت ورزشکار ارزنده استان به اردوی تیم ملی شیرجه خبر داد.

مجید شمسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک اظهار کرد: امیرحسین مدبری شیرجه‌رو ارزنده استان به اردوی تیم ملی شیرجه کشور دعوت شد.

وی تصریح کرد: مدبری دارنده مدال مسابقات آسیایی است که امیدوارم با عضویت ثابت در اردوی تیم ملی باز هم برای کشور افتخارآفرینی کند.

رئیس هیئت شنا و شیرجه استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نداشتن ‌استخر برای هیئت شنای استان ادامه داد: نبود استخر اختصاصی برای هیئت در سال گذشته مشکلات بسیاری را برای علاقمندان به این رشته به وجود آورده است.

شمسی گفت: اهمیت وجود استخر برای هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان موضوع بسیار مهمی است که اهمیت این موضوع باید برای مسئولان تبیین شود.

وی تصریح کرد: به دلیل نبود استخر این هیئت برنامه‌ای در امر توسعه رشته‌های زیرمجموعه ندارد؛ در سال گذشته به دلیل نبود شرایط تمرین ورزشکاران رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو نتوانستند در رقابت‌های کشوری افتخاری برای خود کسب کنند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در چند سال گذشته ورزشکاران این رشته در استان حرف‌های بسیاری برای گفتن در کشور داشته و عضو تیم ملی بودند، در رشته شنا و شیرجه افتخارات بسیاری را کسب کردند، اما اگر شرایط به همین روند ادامه داشته باشد بدون شک در آینده‌ در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهیم شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.