برنامه "سفیران نور" کاری از گروه تفسیر رادیو قرآن است که در ماه شعبان المعظم هرروز تقدیم شنوندگان این شبکه رادیویی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ برنامه "سفیران نور" هرروز با موضوع  سازمان وکالت در زمان ائمه اطهار علیهم السلام ساعت 13:20 به مدت 10 دقیقه از رادیو قرآن پخش می شود.
در این برنامه حجت الاسلام محمدرضا جباری به موضوع سازمان وکالت  و وکلایی که در زمان ائمه اطهار علیهم السلام  واسطه بین امام و مردم بودند به این تشکیلات که از زمان امام صادق (ع) به طور سازمان یافته عمل می کرد می پردازد.
شایان ذکر است؛«سازمان وکالت » با شروع غیبت کبری، پس از حدود دو قرن فعالیت، به کار خود پایان داد و وظایف آن به صورت دیگری، توسط فقهای شیعه در دوران غیبت کبری ادامه یافت; از این رو، می توان «سازمان فقاهت » را جانشین «سازمان وکالت » قلمداد نمود .
برنامه "سفیران نور" که به معرفی و شرح وظایف وکلای سازمان وکالت که هرکدام سفیر ائمه علیهم السلام بودند اشاره دارد در ماه شعبان المعظم هرروز ساعت 13:20 به مدت 10 دقیقه به همت گروه تفسیر برروی موج اف ام ردیف100مگاهرتز از رادیو قرآن پخش می شود. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار