معاون تبلیغ و ارتباطات مركز تخصصی مهدويت قم گفت: بزودی سه نرم‎‏افزار تخصصی با موضوع مهدویت رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن قم ، حجتالاسلام نصوری، افزود: اين نرم‌افزارها روز سه‌شنبه اين هفته به صورت رسمی در مركز تخصصی مهدويت رونمايی می‌شود؛ اين نرمافزارها با رويكرد فرهنگی در موضوعات و رويكردهای آموزشی به بررسی آسيبهای حوزه مهدويت پرداخته و يا اينكه اين مباحث را در قالبهای نو به مردم ارايه میكند.

وی با اشاره به نام نرم‌افزارهايی با عنوان مشق انتظار، ‌قبيله تزوير و ره‌توشه گفت ؛ نرم‌افزار مشق شب به صورت چند رسانه‌ای تدوين شده و دارای بخش‌های آموزشی كوتاه مدت مهدويت است.

نصوری يادآور شد: ارايه پاسخ‏های مدون و دقيق به پرسشهای حوزه مهدويت از جمله ويژگی‌های اين نرم‌افزار است؛ بخشی از اين نرمافزار مختص كودكان و سينمای آخرالزمان و نقد فيلم‌های هاليوودی است و بررسی ادعای مدعيان دروغين مهدويت، صهيونيسمشناسی، بازی برای كودكان و... از ديگر بخش‌های نرم‌افزار مشق انتظار است.

وی گفت: نرم‌افزار قبيله تزوير نيز به بررسی شيوه‌ها و روش‌ها و معرفی مدعيان دروغين جديد با توضيح شش كارشناس اين حوزه میپردازد؛ همچنين نرم‌افزار ره‌توشه سومين نرم‌افزاری است كه در اين حوزه توليد شده است و به مباحث قرآنی ادعيه و زيارات منتسب به حضرت مهدی(عج) و 40 عنوان از مباحث مهدويت ويژه مبلغان و فرهنگيان میپردازد/س

برچسب ها: قم ، رونمایی ، نرم افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.