جانشین ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: براساس قانون تشكیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی، قانونگذار دو روز فرصت زمانی برای معترضان به نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی كرده است.

مجتبی نوروزی گفت: فرصت در نظر گرفته شده برای اعلام اعتراض، از زمان اعلام نتایج به صورت رسمی از طرف فرمانداری‌ها آغاز می‌شود و تا دو روز بعد از این اعلام رسمی ادامه خواهد داشت.
وی مرجع رسیدگی به اعتراضات را هیات های نظارت اعلام كرد و گفت: در مدت اشاره شده افرادی كه نسبت به نتایج اعلام شده اعتراضی داشته باشند می‌توانند در روستاها به هیات ‌های نظارت شهرها و در شهرها نیز به هیات‌های نظارت مركزی استان چهارمحال و بختیاری مراجعه كنند.
نوروزی در مورد مهلت رسیدگی به اعتراضات گفت: هیات های نظارت‌، ۱۰ روز مهلت دارند تا اعتراضات را بررسی و نتایج را به معترضان اعلام كنند.
جانشین ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری با بیان اعلام نتایج انتخابات روستاها و شهرهای این استان غیر از مركز استان چهارمحال و بختیاری به داوطلبان، افزود: نتایج انتخابات شهركرد نیز در حال شمارش و جمع بندی است و تا پایان شنبه، ۲۵ خرداد ماه از طریق رسانه ها اعلام می شود.
یك هزار و ۸۷۰ صندوق در ۸۴۸ شعبه اخذ رأی در استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده بود كه از این تعداد، ۳۰۶ شعبه شهری و بقیه روستایی بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.