جبهه اعتدال گرايان طی بیانیه‌ای پیروزی حسن روحانی در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری را به ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران،جبهه اعتدال گرايان طی بیانیه‌ای پیروزی حسن روحانی در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری را به ملت ایران تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ملت شریف وآزاد ایران:

سرانجام از پس یک دوره طولانی تحمل سختی ها و رنج ها و محنت های فراوان ، کاروان عقلانیت ، اعتدال، حق جویی، آزادی خواهی ،عدالت طلبی و اخلاق گرایی به سرمنزل مقصود رسید و دوره ناامیدی، سرگردانی، پریشان حالی به پایان آمد و چراغ امید به آینده و ایمان به تحقق آرمان ها و آرزوهای یک نسل رنج دیده و به جان آمده روشني گرفت.

در این سال های پر از اضطراب و تشویش که آرام و قرار را از اکثریت مردم نجیب ایران سلب کرد همگان می دانیم به لطف خداوند و اراده ملت آن روز های سخت سرانجام خواهد گذشت و روزگار گشایش و آسودگی و آرامش فرا خواهد رسید.

و اینک با عنایت به یاری خداوند بزرگ و همت و اراده تک تک فرزندان غیور این سرزمین و جوانان برومند و آزادی خواه و حق جو و کلیه مردان و زنان پاک نهاد و اقوام و ایلات و عشایر دلاور و صبور و روستانشینان و شهرنشینان فداکار ، با همگرائي ملت و دولت مردمي جناب آقاي دكتر روحاني فصلي نوين در حيات سياسي، اجتماعي اين مرز و بوم آغاز خواهد شد.

همگان به خوبی آگاهی داریم که کشورمان در این روزها با تحریم های بیرحمانه و پر هزینه روبه روست . روابط خارجی ما با بسیاری از کشور های مهم و مطرح منطقه ای و فرا منطقه ای با اختلال روبه رو شده است.

وضعیت بیکاری، تورم ،و بی ثباتی اقتصادی بسیار نگران کننده و ارزش پول ملی کاهش یافته است جنبه های حقوق شهروندی براساس قانون اساسي عملا نادیده گرفته شده است و نظام مدیریتی و اجرایی کشور به ناتوانی و عدم اراده جدی برای حل مشکلات و رفع تنگناها گرفتار شده است.
با این وجود امید ها برای تغییر و بهبود و وقوع اصلاحات و رفع تنگناها از سر گرفته شده است و می توان همگان را به فردایی روشن واميد فرا خواند.

بر این اساس جبهه اعتدال گرايان که به سهم خود نقش مهمی درنيل به شرایط موفقیت کنونی ایفا کرده است پیروزی جناب آقای دکتر حسن روحانی را در این انتخابات نفس گیر و پر رقابت صمیمانه تبریک و تهنيت عرض نموده و آمادگی خود را جهت تحقق برنامه های وی در ابعاد گوناگون اعلام می داردو امیدوار است وی با توجه به وعده های انتخاباتی خود ضمن استفاده از همه نیرو های ذی صلاح و دارای نگرش اصلاح طلبانه و اعتدال گرایانه به شعار ها و وعده هایی که به ملت شریف ایران داده است به خوبی عمل کند و در جهت تحقق آن شعار ها و وعده ها پایمردی و استقامت و دلیری لازم را آشکار سازد.

در پایان جبهه اعتدال گرايان از نقش بی بدلیل و سرنوشت ساز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوري و سيد حسن خميني را در این موفقیت و پیروزی ستوده و برای آن عزیزان سلامتی و توفیق هر چه بیشتر و خدمت به ملت ایران آرزو می کند.

همچنین از فداکاری و ایثار محمد رضا عارف که با بزرگواری و نجابت خود  راه را برای این پیروزی و موفقیت هموارتر کردند کمال تشکر و تقدیرفراوان می نماییم.

                                                                                    
جمشيد ايراني: جبهه اعتدال گرايان

انتهای پیام/

برچسب ها: جبهه ، اعتدال ، گرایان ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار