مسابقات شنای قهرمانی بانوان استان قم در پایان رقابت مدعیان شرکت کننده در پنج رده سنی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رقابت‌های شنای قهرمانی بانوان استان قم با شرکت بانوان شناگر در پنج رده سنی برگزار شد و یکی از اهداف مهم برگزاری آن توسعه رشته ورزشی شنا در بین بانوان و ایجاد انگیزه در بین بانوان برای گرایش به این رشته ورزشی بود.
در این مسابقات که در استخر بوستان نرگس قم برگزار شد، شناگران شرکت کننده در رده‌های سنی پنج گانه در حالی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در رده سنی 25 تا 29 سال و در ماده 50 متر آزاد به ترتیب زهرا رضایی با 36 ثانیه و 27 صدم ثانیه، لیلا آقازیارتی با 43 ثانیه و 78 صدم ثانیه و مونا توسلی با 44 ثانیه و 35 صدم ثانیه مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در پایان مسابقات رده سنی 30 تا 34 سال رشته 50 متر آزاد معصومه یزدان‌پناه با زمان 40 ثانیه و 85 صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه مریم طالب‌خواه با زمان 41 ثانیه و شش صدم ثانیه در مکان دوم جای گرفت.
 این در حالی است که زهرا بهاءالدینی در تلاش برای کسب یکی از عناوین برتر با زمان یک دقیقه و 42 ثانیه و 41 صدم ثانیه در مکان دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد در حالی که بتول حائری با زمان دو دقیقه و دو ثانیه و 15 صدم ثانیه مقام سوم این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد./ع
برچسب ها: قم ، معرفی ، افراد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.