24 خرداد يكبار ديگر ايران اسلامي يكپارچه شور و حماسه شد. روزي كه اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران و عظيم ملت سرافراز ایران به خروش آمد و با حضور حماسي و غرور آفرين در پاي صندوق هاي راي، پاسخي دندان شكن و كوبنده به ماه ها یاوه‌ سرايي و هجمه هاي تبليغاتي دشمنان و بدخواهان اين نظام داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در ادامه این پیام آمده است: روزي كه مردم مومن و وفادار ایران اسلامی با خلق "حماسه وحدت و حضور" و تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا، در لبیکی مجدد به رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت ايت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالی)، عزت، شرف و اقتدار ملی خود را در رزمايش عظیم حضور ملی به اثبات ‌رسانند و بار ديگر نفس هاي دشمنان وحدت و عزت اين ملت را در سينه هاي سرشار از كينه و عداوتشان نسبت به نظام و انقلاب حبس كردند. حماسه عظيم 24 خرداد نشان داد كه مردم بيدار و هوشيار ايران اسلامي با هوشمندي و بصيرت مثالزدني خود همواره پا در ركاب در صحنه دفاع از نظام و آرمان هاي الهي آن حضور داشته و اجازه دخالت بيگانگان در سرنوشت شان را نخواهند داد. مردم مومن ،انقلابي و حماسه ساز قم حماسه آفرين در این‌ برهه‌‌ حساس‌ نیز مانند همیشه‌ به‌ ندای‌ امام راحل، رهبري معظم و مراجع عظام، لبيك گفته‌ و با درك‌ اهمیت‌ و حساسيت بالاي انتخابات و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامي در يوم الله 24 خرداد حضوری مومنانه و آگاهانه داشته و ضمن اداي تكليف ديني و ملي، جلوه هاي بي نظيري از اقتدار و عزت و عشق و وفاوداري خود به آرمان ها و ارزش هاي الهي را در مقابل ديده گان جهانيان جلوه گر ساختند. درود و سپاس بیکران خداوند بر ملت هوشيار ايران و شما مردم بصير و متعهد قم که با حضور پرشور و شعور در اين عرصه سرنوشت ساز و حماسي موجبات شادي دل رهبري عزيز، شهدا و تمامي دوستان و علاقمندان به نظام را فراهم كرديد. آفرين بر اين غيرت و هميت شما مردم هوشیار، غيور و دشمن‌ شناس‌ كه با حضور مسولانه در پاي صندوق هاي راي بار ديگر روح و نفس تازه ای را در کالبد کشور، ملت و انقلاب جاری ساختيد و به دنيا نشان داديد كه اين كشور با تكيه بر عزم و اراده راسخ ملت خود، قادر است راه عزت، استقلال و آزادى به عنوان بزرگ ترين آرمان معنوي انقلاب اسلامي را ، تا نقطه‌ مطلوب بپيمايد. اينجانب خداي بزرگ را براين همه شكوه، شوكت، پايبندي ، پايمردي و بلند همتي اين ملت نستوه و بيدار سپاس گفته بر خود لازم مي دانم از حضور پرشور مردم فهیم استان قم در پای صندوق های اخذ رای، خاصه مراجع معظم تقليد و علماي معزز كه با حضور آگاهانه خويش و دعوت پرشور مردم براي حضور در اين عرصه سرنوشت ساز، به خلق اين حماسه عظيم و بياد ماندني كمك كردند، صميمانه تقدير و تشكر نمايم. همچنين به نوبه خود از زحمات كليه عوامل دست اندركار برگزاري انتخابات در استان اعم از مسولان ستاد انتخابات استان و شهرستان، هيات هاي محترم اجرايي ، نظارت، بازرسي، فرماندار محترم و بخشداران و مجموعه همكاران ، نامزدهاي محترم و اعضاي ستادها و طرفداران آنها، رسانه هاي گروهي به ويژه رسانه ملي و شبكه استاني نور، خبرگزاري ها، نشريات، سايت ها و همه عوامل انتظامي و امنيتي كه با تلاش صادقانه و زحمات شبانه روزي مقدمات برگزاري انتخاباتي باشكوه و پر شور در استان را فراهم كردند، تقدير وتشكر مي نمايم.
از خداوند منان اقتدار، عزت پایندگی و سربلندي روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و شما مردم غيور و هميشه در صحنه را مسالت دارم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.