پينگ پنگ بازان قمي تيرماه در پيکارهاي پينگ پنگ قهرماني باشگاه هاي کشور با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بر اساس برنامه ريزي فدراسيون تنيس کشورمان، مرحله نخست مسابقات آزاد و رده بندي ليگ دسته سوم تنيس روي ميز کشور در اصفهان برگزار خواهد شد و تيم قم نيز با ترکيبي از پينگ پنگ بازان بومي در اين رقابت ها شرکت خواهد کرد.
طبق اعلام سازمان ليگ فدراسيون پينگ پنگ کشورمان، مرحله نخست مسابقات آزاد و رده بندي ليگ دسته سوم تنيس روي ميز قهرماني کشور از روز هشتم تيرماه به مدت سه روز به ميزباني اصفهان در خانه تنيس روي ميز اين استان برگزار مي شود.
مرحله مقدماتي به صورت دوره اي در قالب گروه هاي سه نفره به انجام برسد و تيم هايي که توانستند جواز حضور در مرحله نهايي را به دست بياورند، در اين مرحله به صورت حذفي با يکديگر مسابقه مي دهند.
پينگ پنگ بازان قمي در حالي آماده حضور در اين دوره از پيکارها مي شوند که نفرات اول تا ششم مسابقات آزاد پينگ پنگ کشور به دسته سوم راه پيدا کرده و در پايان مسابقات رده بندي دسته سوم نفرات اول تا چهارم به رده بندي دسته دوم و نفرات پنجم تا هشتم در رده بندي دسته سوم باقي خواهند ماند، ضمن اينکه تمامي مسابقات به صورت سه گيم از پنج گيم مي باشد و به نفرات اول تا سوم مدال اهداء مي شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.